Tuesday, April 28

tag

1.The person who tagged you?
Yu Chen
(and Michelle too actually)

2.Your relationship with him/her is
classmate/friends

3.Your 5 impressions of him/her

-helpful
-tolerable with crap
-friendly
-outgoing
-down to earth

4.The most memorable thing he/she had done for you
counseling me.. xp
.
5. The most memorable thing he/she had said to you
i wouldn't call them memorable, but very...inspiring?

6. If he/she become your lover you will
DIE (no offense), i prefer guyz xp

7. If he/she become your lover, things he/she has to improve on
I don't want to even imagine.

8. If he/she become your enemy, you
lalala...don't wanna think of negative stuff!

9. If he/she become your enemy, the reason will be ???
STOP the NEGATIVITY!

10.The most desired thing you want to do for him/her now
send her a thank you card.

11.Your overall impression of him/her is
Friend worth keeping

12. How you think people around you will feel about you?
a crazy ....*can't thnik of the word right now..* person who worries alot?

13. The characters you love of yourself are
to an extent...quite fun.

14. On the contrary, the characters that you hate about yourself?
worrying...duh..

15. The most ideal person you want to be is
anyone rich and famous and successful.seriously.anyone.

16. For people who care and love you, say something to them.
luv ya ppl too *peace*

17. Pass this test to 10 persons who you wished to know how they feel about you.

1)Yuki
2)Shin Yng
3)jevin
4)michelle
5)Zin Mun
6)Pui San
7)Carr Mun
8)Yu Chen
9)Brandon
10)Elisa

18.Who is no. 6?
Pui San

19.Is no. 9 a male or female?
male+fe

20. If no. 7 and no.10 together, is that a good thing?
wouldn't know, never tried.

21.What is no. 2 studying about?
how to answer back~haha...xp

22.When is the last time you had a chat with no. 3?
just this morning.

23.What kid of music band does no. 8 like?
more or less twilight related..

24.Does no. 1 have any siblings
1 bro

25.Will you woo no. 3?
course not, he's too fragile..haha..

26.How about no. 7?
no.

27.Is no. 4 single?
in a way yes.

28.What is the surname of no.5?
Quek

29.What is the hobby of no. 10?
i honestly dunno...

30.Does no. 5 and 9 get along well?
not bad

31.Where is no. 2 studying at?
SMK PBP (1)

32. Talk something casually about no. 1.
crazy and unpredictable

33.Have you tried developing feelings for no. 6?
no freakin way.

34.Where does no. 9 live at?
same house as me haha...

35. What colour does no.4 like?
no idea..

36. Are no. 5 and 1 best friends?
they don't even know each other

37. Is no. 7 the sexiest person in the world?
sexy, but not THE sexiest xp

38. What is no. 6 doing now?
chatting online with me =)

xoxo,
Manda

Sunday, April 26

well....we have ended our drama....
*cheng cheng cheng*
hehe...it all went pretty smoothly...
but i kinda missed a line, and i cut off QS, so...my bad guyz!
thank god no one realized... xp
all in all, we girls did everything, guys did the main acting...and they got the credit! T.T
teacher kept praising them...which was cool...but also damn....*speechless*
Like Yng said...'behind every successful man is a woman'. couldn't agree more hehe...
But we all had lotsa fun acting and stuff...no doubt bout that =)

but....its REVENGE time *mischevious grin*
heh heh...since the guys got all the credit, lets give them more!
Here's their dance scene rehearsal (we l8r changed the scarf to a purple boa, and QS held a rose in his mouth)

enjoy!
xoxo,
Manda

video

Friday, April 17

cupcakes

my cuppycupcakes~

the most successful batch =)
looks kinda yucky i know...but tastes amazing! (damn perasan rite?)
the unsuccesful batch~ *whispers*its not as cooked as it seems xp
just taking pics 4 the sake of it..

last sunday i was so freakin free that i thot of baking...
the prob was i had 2 recipes to choose from...and guess what?
both oso tak cukup bahan....stupid rite?
*note to self: ALWAYS check ingredients stock*

so~in da end i kinda campur both recipes to form a butter strawberry and meringue cupcake.
sounds so disgusting i knw..but tastes....quite good =)
i kept bragging to my couzin who adored baking...who in d end wanted to challenge me -_-''
sometimes i like to put myself in deep shit~

p.s: some might be wondering why i have no links...cause i'm lazy!(hello, its me we're talking bout here,duh.....). lols...will try to edit em soon. Don worry, I ni blog hunter will still "hunt" ur blogs, 100% =)

xoxo,
Manda

cupcakes

Thursday, April 16

drama week

cinderella and prince Fuad lived happily ever after...

as retarded as that sounds...I. LOVED. THAT. DRAMA!
basically,our english class teacher wanted our class to do dramas for our aural test.
and we were split in groups of 4/5.
so...for the past month or so, the class has been somewhat "dramatic"
with script writing, props preparation, rehearsals and such...

today, was the 1st 3 groups.all was amazing.kinda intimidated now...lols
everyone's so secretive bout they're plays...not fun!
anyway...i'll update bout mine when i actually FINISH it =)
can't guarantee it'll be as good as Natasha's group tho~
but i love the part whr lim n emily do the evil sisters...
soooooo retarded yet sooooo freakin cool!
u go girlz =)

btw, my bro went on9 n checked some horscope stuff...guess what cancer was:

* an amazing kisser too much information -_-
* one of a kind oohh...i like =)
* is random and proud of it kinda la!
* worthy of love i don't mind xp
* seldom take action (but never piss them off) kinda scary...
* worth the wait who's waiting?
* worth keeping not in a bottle please..
* stubborn no denying it...
* constantly worried like duh~
* fun to be with when they are hyper can't agree more =)
* can't help falling in love POI:state your source teehee~

thats all for tonite then

xoxo,
Manda